TIVOLI JO9-1

Najaarscompetitie

Tivoli JO9-1 – Eindhoven JO9-3

14-09-’19

Van het begin af aan was het spannend en ging het gelijk op. Gelukkig hadden we genoeg spelers, dus konden we goed door wisselen. Laatste 5 minuten was het spannend, 6-5 voor en Eindhoven probeerde te scoren, met man en macht de bal tegengehouden. Knap jongens.

Wilhelmina Boys JO9-4 – Tivoli JO9-1

21-09-’19

Ook nu weer een spannende wedstrijd, jammer dat we in het begin van de wedstrijd snel achter kwamen. Dit verschil hebben we de gehele wedstrijd gehad, het lukte niet om na een doelpunt van ons een tegendoelpunt te voorkomen. Wederom goed gewerkt.

Brabantia JO9-5 – Tivoli JO9-1

28-09-’19

Het leuke aan dit soort wedstrijden is dat ze telkens spannend zijn, beide teams kunnen winnen, deze keer waren wij het. Weer kwamen we in het begin achter, maar door hard samen werken, is het gelukt oom de winst te pakken. Houd dit vol.

Tivoli JO9-1 – Geldrop JO9-5

05-10’19

Het lijkt wel of we in het begin iedere keer wakker moeten worden, we kregen erg makkelijk de doelpunten tegen. Hierdoor is het iedere keer een inhaal race. Het lukte net niet om gelijk te maken.